Jump to content
  • 0

Wie helpt me met een factuur.

Maloud

Question

Posted

Ik werk met heel veel plezier (al jaren) met Filemaker Pro (momenteel 11.03) en gebruik de database voor het verzamelen, bijhouden en analyseren van de gegevens van oude Kreidler bromfietsen.

Af en toe verkoop ik ook wel eens iets via marktplaats :)http://verkopers.marktplaats.nl/16956747

Ik maak, als ik iets verkoop gebruik van een zelf bedacht verkoop formulier wat (bijna) helemaal goed werkt.

Ik kan het bestelnummer ingeven, waarbij de omschrijving, de prijs en de verzendkosten tevoorschijn komen. Ook de voorraad wordt bijgewerkt.

De Subtotaal bedragen worden opgeteld en ik kan als ik dat wil ook nog korting geven.

Tot zover ben ik (redelijk) tevreden, maar..... ALLEEN de voorraad van Artikel 1 wordt bijgehouden, het zit ergens fout, maar waar ??

Ik hoop dat ik voldoende duidelijk ben geweest, misschien laten de bijgevoegde afbeeldingen meteen zien wat ik fout heb gedaan :D

Bij voorbaat dank voor de hulp !!!

Klembord02.jpg

Klembord04.jpg

Klembord06.jpg

5 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Wat een gave Kreidler site heb je Maloud! Is dit allemaal hobby? Ik wil je graag helpen je database op orde te brengen. Het handigste is dat je hem even opstuurt (zonder data natuurlijk)

• 0
Posted
Wat een gave Kreidler site heb je Maloud! Is dit allemaal hobby? Ik wil je graag helpen je database op orde te brengen. Het handigste is dat je hem even opstuurt (zonder data natuurlijk)

Alvast bedankt voor de reactie, maar m'n database opsturen doe ik natuurlijk niet zomaar, ook niet leeg !

Ik heb wel eens gehoord dat ik verkeerd om denk, dat zal best want ik krijg het niet voor elkaar, kun je me niet op de goede weg helpen, daar leer ik ook het meeste van !

p.s. ik woon in Amstelveen, misschien kunnen we iets afspreken?

Nogmaals bij voorbaat dank.

Louis Dörr - www.kreidlerdatabase.nl - louis.maloud@gmail.com