gekopmac Posted September 6, 2011 Posted September 6, 2011 beste medemens, Ik heb 2 velden startdatum en einddatum welke via de kalender kan worden gevuld. nu wil ik de 2 datas in een datum zoekveld plaatsen zoals het zoeken van tot en met (01-08-2011...12-08-2011) het lukt mij niet om deze in het veld te plakken heeft iemand hier een oplossing voor. mvgr, Henk de Sain (gekopmac) Quote
0 fmwebshop Posted September 7, 2011 Posted September 7, 2011 Met een script: variabele instellen; $datumzoek: startdatum &"..."&einddatum ga naar zoeken veld instellen: datum: $datumzoek zoekbewerking uitvoeren Vr gr Harry Quote
0 gekopmac Posted September 7, 2011 Author Posted September 7, 2011 Hartelijk dank, Hier kan ik verder mee. Henk Quote
Question
gekopmac
beste medemens,
Ik heb 2 velden startdatum en einddatum welke via de kalender kan worden gevuld.
nu wil ik de 2 datas in een datum zoekveld plaatsen zoals het zoeken van tot en met (01-08-2011...12-08-2011) het lukt mij niet om deze
in het veld te plakken heeft iemand hier een oplossing voor.
mvgr,
Henk de Sain (gekopmac)
2 answers to this question
Recommended Posts