IDGnet Posted September 14, 2011 Posted September 14, 2011 Het lijkt er op dat het niet mogelijk is om via een serverscript (via admin-panel) een backup naar een ftp-locatie te laten maken. Klopt dit, en kan dit alleen door een script vanuit de database met plugin of zijn er nog andere opties? Suggesties a.u.b. en bedankt alvast! Quote
0 WJ Posted September 15, 2011 Posted September 15, 2011 Ik had bijna een antwoord gepost. Maar nu ik zie dat je onze teksten van kempenautomatisering.nl schaamteloos hebt gejat hou ik me toch maar even in. Succes, not. Groet, WJ Quote
0 menno Posted September 20, 2011 Posted September 20, 2011 nou nou zeg. Het is vast heel moeilijk geweest voor IDGnet om zijn eigen opmaak aan de geleende tekst te geven. Ik krijg ook serieus bedenkingen bij de producten die worden afgeleverd, zijn die wel zelf verzonnen of is dat ook geleend? Quote
Question
IDGnet
Het lijkt er op dat het niet mogelijk is om via een serverscript (via admin-panel) een backup naar een ftp-locatie te laten maken. Klopt dit, en kan dit alleen door een script vanuit de database met plugin of zijn er nog andere opties?
Suggesties a.u.b. en bedankt alvast!
4 answers to this question
Recommended Posts