pvannoort Posted September 15, 2011 Posted September 15, 2011 Via een protaal in een faktuur layout moeten er faktuur regels komen met de ene keer 19 % Btw en de andere keer 6% Btw willekeurig door elkaar heen. Vraag is hoe dit het beste aan te pakken? Quote
0 JeanWM Posted September 15, 2011 Posted September 15, 2011 ... en de Intra communautaire, en de mede contractant, en de invoer/uitvoer buiten de EU en alle andere mogelijke vakken in de BTW listing.... Die zijn nauw verbonden met het item dat op een factuur komt. Ik zou dat bijhouden in de table 'producten', mee inladen in de line item table van de faktuur, en daar het veld linken aan een BTW-value list zodat het kan herberekend worden indien nodig. De procedure voor het aanpassen van een BTW tarief is een andere zaak. Daar zou ik de veranderingsdatum laten meespelen. Maar dat is een ander probleem. Quote
0 hiker Posted September 16, 2011 Posted September 16, 2011 Per factuurregel een BTW-veld maken met een voorkeurlijst 0-6-19%. Je krijgt dan (product - netto prijs - BTW% - brutoprijs) per portaalregel Ik heb het zelf niet in de producttabel staan, boekjes zijn soms 19% en soms 6% BTW. Dan moet ik dus twee producten aanmaken voor boekjes. Quote
Question
pvannoort
Via een protaal in een faktuur layout moeten er faktuur regels komen met de ene keer 19 % Btw en de andere keer 6% Btw willekeurig door elkaar heen.
Vraag is hoe dit het beste aan te pakken?
3 answers to this question
Recommended Posts