Zeehond Posted September 19, 2011 Posted September 19, 2011 Hallo, Ik heb een database voor het opslaan van certificaten. Dit zijn scans (PDF). Nu moet ik af en toe eslecties hiervan afdrukken. Middels een script exporteer ik de PDF en laat deze automatisch openen. Hierna moet ik handmatig binnen Adobe een print opdract geven. Dit is met i certificaat niet erg, maar als het er 50 zijn laat ik dit liever door de computer doen... Is er ook een manier om dit helemaal vanuit het filemaker script te regelen? Alvast bedankt voor het delen van jullie kennis, Rik Quote
0 andries Posted September 19, 2011 Posted September 19, 2011 je kan dit doen met de "send event" script stap, daar kan je met het AEVT "pdoc" een print commando doorsturen. Quote
0 Zeehond Posted September 20, 2011 Author Posted September 20, 2011 Andries, hartelijk dank, werkt uit de kunst! Quote
Question
Zeehond
Hallo,
Ik heb een database voor het opslaan van certificaten. Dit zijn scans (PDF). Nu moet ik af en toe eslecties hiervan afdrukken.
Middels een script exporteer ik de PDF en laat deze automatisch openen. Hierna moet ik handmatig binnen Adobe een print opdract geven.
Dit is met i certificaat niet erg, maar als het er 50 zijn laat ik dit liever door de computer doen...
Is er ook een manier om dit helemaal vanuit het filemaker script te regelen?
Alvast bedankt voor het delen van jullie kennis,
Rik
2 answers to this question
Recommended Posts