Ik ben aan het stoeien met repeating fields (weet ben er zelf geen echte voorstander van ) en vraag mij nu af hoe ik bij een calculatie met een case functie ik ook gebruik kan maken van deze mogelijkheid. In bijgevoegd voorbeeld kun je zien dat optellen en vermenigvuldigen gewoon werkt. Ook een case functie werkt als deze op een repeating field is gebaseerd. Heb ik echter maar 1 veld en ik wil dan hier mee werken moet ik dan 5x de formule maken of is eer een mogelijkheid om dit niet te hoeven doen? (wim met maar 1 mogelijkheid die dan bij alle 5 werkt)
Question
pjotter
Ik ben aan het stoeien met repeating fields (weet ben er zelf geen echte voorstander van
) en vraag mij nu af hoe ik bij een calculatie met een case functie ik ook gebruik kan maken van deze mogelijkheid. In bijgevoegd voorbeeld kun je zien dat optellen en vermenigvuldigen gewoon werkt. Ook een case functie werkt als deze op een repeating field is gebaseerd. Heb ik echter maar 1 veld en ik wil dan hier mee werken moet ik dan 5x de formule maken of is eer een mogelijkheid om dit niet te hoeven doen? (wim met maar 1 mogelijkheid die dan bij alle 5 werkt)
repeatingfields.fp7
8 answers to this question
Recommended Posts