giovanni.cornelis Posted September 25, 2011 Posted September 25, 2011 hallo, Als beginnend filemaker-gebruiker vroeg ik me af hoe ik de startklare opslossingen 'bestellingen' en 'facturen' aan elkaar kan koppelen, om zo van een bestelling een factuur te maken. thanks! Quote
0 AdmAutom Posted September 28, 2011 Posted September 28, 2011 Beste Giovanni, allereerst is het belangrijk te weten op welke wijze je bestellingen hebt ingericht. Kun je daar iets meer over vertellen? Als je namelijk twee verschillende tabellen hebt gekoppeld, is het het makkelijkst. Je kunt dan namelijk op basis het sleutelveld een tweede sleutelveld toevoegen die dezelfde informatie (die gekoppeld is aan de bestelling) ook koppelen aan een factuur. Groet, Ben Banis Quote
Question
giovanni.cornelis
hallo,
Als beginnend filemaker-gebruiker vroeg ik me af hoe ik de startklare opslossingen 'bestellingen' en 'facturen' aan elkaar kan koppelen, om zo van een bestelling een factuur te maken.
thanks!
1 answer to this question
Recommended Posts