andries Posted October 7, 2011 Posted October 7, 2011 Beste clarifiers, een kleine oproep voor een groots evenement: FMSummit 2011! Dit jaar zal het doorgaan op 17 en 18 november in Antwerpen. Het thema van dit jaar is FMGo, dus een uitgelezen kans om eens te komen kijken wat anderen hier mee doen! Het concept is aangepast. Er wordt nu 1 sessie lijn aangeboden, dus je kan geen interessante sessies meer missen! En verder is er natuurlijk weer tijd voorzien om 's avonds gezellig te netwerken met andere FileMaker ontwikkelaars. De (on)kosten voor deze conferentie bedragen 299 euro voor 2 dagen (toegang tot al de sessies, en gastronomisch verwend) of 199 euro voor een dagticket. Een overzicht van de sessies: Donderdag - Scripting Technieken - Kalender aanmaken in FileMaker - FileMaker Go in Detail - Virtualisatie van FileMaker Server en FileMaker Pro - Bouwen van een framework in FileMaker Vrijdag - Drag and Drop in FileMaker Go - ScriptMaster: maak je eigen plugins - FileMaker Server binnenste buiten - Portaal filters in detail - Closing session (aaaaaah ) Voor meer info ga zeker eens kijken op : http://www.fmsummit.info Voila, ik hoop jullie daar te zien! Quote
Peter Wagemans Posted October 26, 2011 Posted October 26, 2011 De droogloop in Gent was in elk geval gezellig, vond je niet? Ik heb ondertussen een bannertje in mekaar geflanst. De Clarifiers kunnen er niet meer onderuit, dit is 1 van de weinige keren dat er "reklame" op de site staat. Omdat de prijs een pak lager is dan vorige jaren,verwacht ik meer developers. De sessies zijn belangrijk, maar alles wat er rond gebeurt - zo tussen de sessies in - vind ik eveneens belangrijk. Altijd fijn, die geeky gesprekjes met de concullega's. Quote
andries Posted October 27, 2011 Author Posted October 27, 2011 de droogloop was inderdaad interessant, de sessies zien er goed uit, en het geeky gedeelte was in ieder geval ook al in orde:) beloofd voor FMSummit Quote
andries Posted November 16, 2011 Author Posted November 16, 2011 en morgen is het zover ! ! ! kijk er naar uit, en veel inschrijvingen dus het wordt een dolle boel Quote
Recommended Posts