Jump to content
  • 0

Vraagje over relationships

maddogmcree21

Question

Posted

Deze database maak ik voor een wijkcentrum waar ze jaarlijks een kinder doe dorp organiseren,

en nu zou het ons heet wat schrijf en typ werk uit handen nemen als we een aantal dingen automatisch kunnen laten invullen.

Nu heb ik al een aardig opzetje gamaakt maar er gaat één ding mis, ik denk dat het wat met de reationships te maken heeft maar ik kan er maar niet achter komen.

Er zit een uitleg in de file wat de bedoeling is en wat er mis gaat, het is volgens mij maar een kleinigheidje maar na een dag bezig te zijn geweest om de ene foutje er uit te halen weet ik het ook niet meer.

Mischien dat iemand er even zijn of haar licht over wil laten schijnen.

Bij voorbaat dank.

Robin.

test.fp7

2 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Je kunt natuurlijk ook gebruik maken van de standaard bestanden die FM zelf al aanmaakt bij nieuwe database en die wat aanpassen

Als je het op die manier doet dan kun je ook sneller zien hoe eea werkt en is uitbreiden makkelijk.

Heb even wat aangepast voor je kijk maar wat heel simpel is op te zetten op die manier.

Ik vind de opzet wel een beetje vreemd als dit groots moet worden opgezet.

Ik zou uitgaan van een deelnemers lijst, vrijwilligers lijst (waarbij een vrijwilliger ook coördinator kan zijn), een bijzonderheden lijst en een huisartsen lijst. Zou zelf met een alarmnummer werken maar ik neem aan dat als er iets is jullie de huisarts moeten bellen en niet de contact persoon. Verder een hutten lijst waarbij je aangeeft hoeveel er in kunnen met de coördinator en de vrijwilligers. Je geeft dan bij de hut aan wie van de deelnemers er in komt en na ? 6 deelnemers komt de melding hut is vol.

Vanuit die hutten lijst maak je dan een deelnemerslijst waar alle gegevens dan in staan.ALs je trouwens hier op het forum zoekt zul je wel wat bestandjes vinden die je een heel stuk verder helpen succes.

tst2.fp7