Stef Posted June 30, 2003 Posted June 30, 2003 Iemand ervaring met Filemaker op een Netilla platform? MVG Stef Quote
0 jw Posted June 30, 2003 Posted June 30, 2003 Ik niet (':roll:') vertel eens, is dat een ander platform of een ander database programma? Quote
0 AvD Posted June 30, 2003 Posted June 30, 2003 Functioneel hoort Netilla (hard- en software) thuis in het rijtje Terminal Services, Citrix, Timbuktu en ga zo maar door: hard- en software- oplossingen die de mogelijkheid bieden vanop afstand met je FileMaker-databanken te werken: je hebt het centraal systeem staan op je kantoor in Brussel en je logt in vanuit New York, Kuala Lumpur of Sint-Pieters-Rozebare-bij-Geerdegem-Opgrimbeek, zonder dat je snelheid en comfort moet opofferen. Quote
0 jw Posted June 30, 2003 Posted June 30, 2003 Dus dat is veilig en snel Filemaker op afstand. Daar moet ik meer van weten. Quote
Question
Stef
Iemand ervaring met Filemaker op een Netilla platform?
MVG
Stef
5 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.