Georges Posted June 30, 2003 Posted June 30, 2003 ik heb een database gemaakt waar een groep personen dagelijks gegevens moeten invullen, is het mogelijk om daar een "reminder" aan te koppelen zodat dit niet vergeten wordt, Alvast bedankt voor de replay Georges Quote
0 jw Posted June 30, 2003 Posted June 30, 2003 Dat hangt er vanaf. Stel dat je ieder 's-ochtends opstart met de Filemaker toepassing, dan kan je daar op laten zoeken tijdens het opstarten. Vertel eens wat meer van de omstandigheden. Quote
0 Georges Posted June 30, 2003 Author Posted June 30, 2003 wel het moet aangevuld worden juist voor het beeindigen van de dagtaak. Gepreseteerde uren per item. maar iedere werknemer heeft Filemaker open staan met andre toepassingen Weet u een oplossing? Quote
0 JeanWM Posted July 1, 2003 Posted July 1, 2003 Wat ik gebruik binnen het kader van projecten (eenvoudig uitgelegd, iets complexer om in mekaar te steken) Ieder bestand binnen het project heeft een 'openingsscript' die verwijst naar het 'tijdsbestand', waar de 'begintijd' wordt ingevuld. Ieder bestand binnen het project heeft een 'sluitingsscript' die verwijst naar het 'tijdsbestand', waar de 'eindtijd' wordt ingevuld. Het 'tijdsbestand' kan niet afgesloten worden indien de 'eindtijd' niet werd ingegeven. Quote
0 AvD Posted July 1, 2003 Posted July 1, 2003 Tof! Leg je onze vriend ook even uit hoe je belet dat het tijdsbestand afgesloten wordt? Zijn de close buttons afgesloten? En wat met Quit? Quote
0 JeanWM Posted July 1, 2003 Posted July 1, 2003 Vandaar mijn 'eenvoudig uitgelegd.....' Toen er nog maar enkele gebruikers waren konden we de 'discipline' erin houden dat ze afsloten 'zoals het hoort'. Gaande weg hebben we vanalles (maar nog niet alles) meegemaakt, zoals Ctrl+F4, er was zelfs eentje die altijd afsloot via het lijstje na CtrlAltDel - je moet er maar opkomen en vanwaar blijven ze het halen ..... Uiteindelijk zijn we verplicht geweest plug-ins te gebruiken zoals SecureFm of MenuControl etc. Op zich is het eenvoudig maar in praktijk..... Quote
0 Georges Posted July 1, 2003 Author Posted July 1, 2003 ok bedankt voor de replay, ga t'een en t'ander uitproberen, de praktijk zal het wel uitwijzen Groeten Georges. Quote
0 AvD Posted July 1, 2003 Posted July 1, 2003 Al met al dus weer een typisch geval voor de "Wij zijn straffe gasten" van het Café! Quote
Question
Georges
Alvast bedankt voor de replay
Georges
7 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.