JH Cazemier Posted November 5, 2011 Posted November 5, 2011 Dit is misschien wel heel erg simpel maar ik krijg het niet voor elkaar om een pagina nummer op elke bladzijde te printen. Er komt alleen maar blad 1 te staan, er wordt niet door genummerd. ## in voetgedeelte geplaatst. Quote
0 Gem Posted November 6, 2011 Posted November 6, 2011 Heb je al eens een zoekopdracht gedaan met "print" op Clarify ? Je vind er vast wat je zoekt. Quote
0 JH Cazemier Posted November 6, 2011 Author Posted November 6, 2011 Heb ik gedaan, maar kon het antwoord niet vinden. Oplossing van mij zelf. Layout gekopieerd waar het wel lukte en deze dan verder uitgebouwd. Ben er niet achter gekomen waarom de layout waar ik in eerste instantie in werkte deze paginanummering in oplopende pagina's niet werd afgedrukt. Quote
Question
JH Cazemier
Dit is misschien wel heel erg simpel maar ik krijg het niet voor elkaar om een pagina nummer op elke bladzijde te printen.
Er komt alleen maar blad 1 te staan, er wordt niet door genummerd.
## in voetgedeelte geplaatst.
2 answers to this question
Recommended Posts