Vitruvius Posted November 6, 2011 Posted November 6, 2011 Wie heeft er ervaring tussen een succesvolle samenwerking tussen een GIS programma en Filmaker. De communicatie is natuurlijk van filemaker naar GIS, maar ook omgekeerd. Indien mogelijk rechtsreek in Filemaker, maar ik voorzie daar wat problemen. Quote
0 menno Posted November 15, 2011 Posted November 15, 2011 Ik neem aan dat je met GIS "geographic information system" bedoelt? Zolang zo'n programma maar in text en liefst in xml communiceert en iets als een webservice heeft, dan is het meestal wel te doen. De vraag is eerder over welk GIS-programma heb je het en heeft dat programma een API? Quote
Question
Vitruvius
Wie heeft er ervaring tussen een succesvolle samenwerking tussen een GIS programma en Filmaker. De communicatie is natuurlijk van filemaker naar GIS, maar ook omgekeerd. Indien mogelijk rechtsreek in Filemaker, maar ik voorzie daar wat problemen.
1 answer to this question
Recommended Posts