Arnoud Posted July 2, 2003 Posted July 2, 2003 Ik heb (weer eens een keer) het volgende probleem: Twee files A en B File A: script LAYOUT_FILE_B > ext.script "LAYOUT" File B : script "LAYOUT" : ga naar layout: LAYOUT ga naar veld: Naam Simpeler kan het niet zou je zeggen. Nou als ik scriptje in File A aanroep krijg ik het volgende: Of ik kom midden in LAYOUT terecht en dan zie ik gelijk dat de cursor niet duidelijk in het naamveld staat (normaal een rechte zwarte streep, nu meer opgebouwd uit stippeltjes) Ik dacht eerst dat het aan een verborgen naamveld lag midden op mijn layout, maar ook bij een nieuwe layout het zelde liedje. Wat wel wil helpen is dat ik eerst naar een andere layout laat springen alvorens naar LAYOUT te gaan. Als ik het script in File B aanroep: no problemos! Wat is er aan de hand? FMP v.5.0 NL Quote
0 Arnoud Posted July 2, 2003 Author Posted July 2, 2003 Even ter volledigheid. Het ligt echt aan die GotoField aktie. Als ik het script 1 s laat pauzeren nadat LAYOUT is bereikt doet ie het goed. Dat kan toch niet de bedoeling zijn. Quote
Question
Arnoud
Ik heb (weer eens een keer) het volgende probleem:
Twee files A en B
File A: script LAYOUT_FILE_B > ext.script "LAYOUT"
File B : script "LAYOUT" : ga naar layout: LAYOUT
ga naar veld: Naam
Simpeler kan het niet zou je zeggen.
Nou als ik scriptje in File A aanroep krijg ik het volgende:
Of ik kom midden in LAYOUT terecht en dan zie ik gelijk dat de cursor
niet duidelijk in het naamveld staat (normaal een rechte zwarte streep, nu meer opgebouwd uit stippeltjes)
Ik dacht eerst dat het aan een verborgen naamveld lag midden op mijn layout, maar
ook bij een nieuwe layout het zelde liedje.
Wat wel wil helpen is dat ik eerst naar een andere layout laat springen alvorens naar
LAYOUT te gaan.
Als ik het script in File B aanroep: no problemos!
Wat is er aan de hand?
FMP v.5.0 NL
1 answer to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.