Roger Posted November 9, 2011 Posted November 9, 2011 Kun je in een script regelen dat de cursor links bovenin komt te staan wanneer dat veld reeds een inhoud (tekst) bevat? Standaard wordt de cursor aan het eind van de inhoud gezet. Quote
0 eldeka Posted November 9, 2011 Posted November 9, 2011 't Is maar te weten waarom je dit wenst. Helpt het niet dan schaadt het niet! Enkele suggesties: - eens de cursor achteraan in het veld dan Home - of veld instellen via inspector/data/behavior/select entire contents on entry en dan: Home of <- pijltje of nieuwe tekst invoeren. Quote
0 rutgerm Posted November 9, 2011 Posted November 9, 2011 Met de scriptstep : Set Selection [start Position: ; End Position: ] met Start position = 0 en End Position = 0 Kan je dit realiseren. Quote
0 Roger Posted November 9, 2011 Author Posted November 9, 2011 rutgerm: Dat is 'm! Kende de hele scriptstap niet, nooit eerder nodig gehad ook. Bedankt voor de tip! eldeka: Ik begrijp niet wat je schrijft. Wat bedoel je met "dan Home"? Reden waarom gewenst leek me logisch, de gebruiker moet in een tekstveld boven de al aanwezige tekst een eigen tekst kunnen invoegen. Het is dan gewenst dat de gebruiker meteen kan beginnen te typen en niet eerst de cursor bovenin hoeft te zetten. Toepassing? Denk bijvoorbeeld aan een email reply. Quote
0 eldeka Posted November 11, 2011 Posted November 11, 2011 - eens de cursor achteraan in het veld dan Home - of veld instellen via inspector/data/behavior/select entire contents on entry en dan: Home of <- pijltje of nieuwe tekst invoeren. - ik bedoel de toets Home - of als het veld via de inspector ingesteld is zoals hierboven kan je meteen de oude tekst overschrijven met een nieuwe Quote
Question
Roger
Kun je in een script regelen dat de cursor links bovenin komt te staan wanneer dat veld reeds een inhoud (tekst) bevat? Standaard wordt de cursor aan het eind van de inhoud gezet.
4 answers to this question
Recommended Posts