Jump to content
  • 0

Een nieuwe iMac... Wat nu?

johan

Question

Posted

Ik heb zopas een nieuwe iMac gekocht. Op mijn oude iMac staat een Nederlandse Filemaker 11 Advanced (geregistreerd en geactiveerd) die ik ook op mijn nieuwe iMac zou willen installeren. Die Filemaker 11 heb ik bekomen door een upgrade download. Ik heb dus geen installatieCD. Van die upgrade heb ik nog een orderbevestiging met downloadlink maar die bleef slechts 14 dagen geldig.

Wat nu? Kan iemand mij verder helpen?

Ik bel liever niet naar het dure 078 support telefoonnummer dat ik op de Filemaker website vind.

6 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Filemaker België heeft (via de technische dienst) in het verleden de link opnieuw actief gezet zonder kosten.

Hopelijk heb je evenveel succes!

• 0
Posted

Wat bedoel je? De link die ik bezit is alvast niet meer actief hoor!

Moet ik naar die technische dienst mailen of telefoneren?

Zo ja... wat is het betreffende emailadres of telefoonnummer?

• 0
Posted

Buiten de al genoemde oplossing kun je natuurlijk ook gewoon de migratie assistent gebruiken op de mac en de info van je vorige mac geheel overzetten? Eventueel van een Time machine BU?

• 0
Posted

Heb zelf naar die technische dienst gebeld. Blijkt dat een 078 nummer helemaal geen duur telnummer is.....

Alles is vlot verlopen.

Bedankt voor jullie hulp!

• 0
Posted

Heb twee weken geleden mijn MacBook Pro helemaal opnieuw ingericht: backup gemaakt met Carbon Copy, harddisk geformatteerd, 10.6 geïnstalleerd vanaf de install DVD + updates van de Apple site.

Daarna NIET de migration assistant gebruikt, omdat ik daarmee ook alle s..t opnieuw mee migreer.

Ik kon de Filemaker Pro Advanced map gewoon van de backup kopiëren naar mijn applications map en alles werkt als een zonnetje. Maar misschien dat het met upgrades anders werkt?

HE