Peter Wagemans Posted November 19, 2011 Posted November 19, 2011 Een zeer geslaagde FMSummit dit jaar vond ik. Een grote opkomst, interessante sessies en een heel goeie sfeer. Quote
guyvt Posted November 19, 2011 Posted November 19, 2011 vond ik ook ... nu al het geleerde nog toepassen en de dagen zijn nu al te kort ! Quote
yamas Posted November 20, 2011 Posted November 20, 2011 Ondanks dat ik er maar 1 dag (donderdag) heb kunnen bij zijn, heb ik zo ongelofelijk veel bijgeleerd. Dat had ik mezelf never nooit in een korte tijd kunnen bijbrengen. Ik ben er echt dankbaar voor voor al de inspiraties die ik heb opgedaan. Ook ik pas nu al het geleerde toe. Quote
andries Posted November 21, 2011 Posted November 21, 2011 het was inderdaad een leuke en leerrijke tweedaagse. de voorbeeldjes van de scriptmaster sessie zullen in de loop van de week beschikbaar zijn. volgend jaar opnieuw Quote
Philip Van Landuyt Posted November 23, 2011 Posted November 23, 2011 Kan ik alleen maar bijtreden ! Quote
Recommended Posts