Jump to content

Clarify gaat "een beetje commercieel"

Recommended Posts

Posted

Het is zover. Na bijna 10 jaar Clarify zwicht ik. Het forum wordt onder "Plug-ins & Tools" ingericht per vendor->product.

Gewoon omdat het absurd is hier constant over te struikelen. Zolang commerciele informatie geen pure reklame is, en we die subforums ook daadwerkelijk gebruiken waar ze voor dienen, dan is dat volgens mij gewoon een aanwinst voor iedereen. Wie hier problemen mee heeft, blijf uit dat "Plug-ins & Tools" forum, dan heb je er ook geen last van.

Nog een beetje magertjes qua inrichting, maar ik zal waarschijnlijk meer en meer indelingen maken wanneer ik dat nodig vind.

Stuur me dus aub geen berichten in de stijl van: ik heb product x en/of y en wil graag een subforum. Zodra ik bemerk dat er voldoende activiteit is rond een bepaald product, maak ik de indeling.

Dit naar aanleiding van de vraag op de fmSummit om een "ScriptMaster" subforum te maken. Er zijn voldoende enthousiastelingen, dus hierbij is het beschikbaar. Verder werd het forum nogal "vervuild" door product announcements van Diana van Troi Automatisering. Kon ze ook niet helpen, maar hierbij is er een subforum waar de mensen van Troi terechtkunnen, en we de bomen door het bos kunnen blijven zien.