deveha Posted December 5, 2011 Posted December 5, 2011 Is mogelijk om aan de hand van een keuze in Invoerlijst een veld de optie: vereiste waarde te geven? Dus kiezen tussen A of B, bij keuze A vereiste waarde, bij keuze B geen invoer.(liever het veld helemaal niet zichtbaar) Quote
0 JeanWM Posted December 5, 2011 Posted December 5, 2011 Plaats het veld voor de vereiste waarde in een 1 rij portaal met een relatie op de keuze. Indien de keuze opgaat, wordt het portaal actief, dus ook het veld zichtbaar. Quote
0 deveha Posted December 6, 2011 Author Posted December 6, 2011 Ik weet het: RTFM! Maar van het hele portalverhaal snap ik niets, dus waar kan ik meer info vinden(andere als die van Filemaker) Ik had hier ook al met zgn. hidden portal aan de slag gewild, maar de docs waren duidelijk niet voor nieuwkomers in Filemaker. Quote
Question
deveha
Is mogelijk om aan de hand van een keuze in Invoerlijst een veld de optie: vereiste waarde te geven?
Dus kiezen tussen A of B, bij keuze A vereiste waarde, bij keuze B geen invoer.(liever het veld helemaal niet zichtbaar)
2 answers to this question
Recommended Posts