Ik heb een scriptje geschreven waarin ik de regel "script onderbreken/hervatten" gebruik.
Dit doet precies wat ik wil, alleen vind ik het zeer vervelend dat ik dan altijd mijn statuspaneel zichbaar moet hebben om daar dan op doorgaan te klikken.
Kan ik "doorgaan" ook activeren zonder het statuspaneel zichtbaar te hebben ?
Question
bartje
Ik heb een scriptje geschreven waarin ik de regel "script onderbreken/hervatten" gebruik.
Dit doet precies wat ik wil, alleen vind ik het zeer vervelend dat ik dan altijd mijn statuspaneel zichbaar moet hebben om daar dan op doorgaan te klikken.
Kan ik "doorgaan" ook activeren zonder het statuspaneel zichtbaar te hebben ?
Alvast bedankt.
4 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.