Ga naar inhoud
  • 0

Gebruikers ervaringen m.b.t. barcodescanners en Ipad.


Dre

Vraag

Gebruikers ervaringen m.b.t. bluetooth barcodescanner in samenwerkening met iPad / iPhone. Wie heeft een barcodescanner aangesloten op een Ipad (of iPhone), en maakt eventueel gebruik van Filemaker Go of Filemaker PHP API. Op het internet kom ik diverse Youtube movies en recensies tegen van iPad barcode scanner (bluetooth of usb) maar in de Apple winkels kom ik niet verder. De recenties zijn voornamelijk van fabrikanten en dat vindt ik niet genoeg om een scanner aan te schaffen. Het doel is om barcodes te scannen en de daarbij behorende record op te zoeken in Filemaker.

 

En dan zijn er ook nog eisen aan de scanner, gemakkelijk aansluiten op de iPad (liefst via bluetooth), gebruik maken van de tekst invoer (blijkbaar wordt dat niet altijd in combinatie met een scanner ondersteund) en een goede uitlees kwaliteit van de scanner. Ik heb met een Mac (Filemaker Pro) en een usb barcode scanner goede ervaringen, voor de iPad is een externe device niet van zelfsprekend.

 

Er zijn barcode scanners die als er geen connectie is de gescande data opslaat om zodra er weer verbinding is de data te synchroniseren. (KoamTac KDC Barcode Scanners). Ik hoor graag jullie bevinding en tips om verder te komen.

 

Dre

Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Momenteel zijn wij de scanners met geheugen aan het testen (al 7 weken) tot nu toe goede ervaring om mee te werken in combinatie met ipad.

Monteurs lopen rond met ipad in tasje en handscanner en scannen apparatuur barcodes en vervolgens kan de administratie de factuur sturen

 

Ik hou je op de hoogte van onze vorderingen!

Link naar reactie
  • 0

Wanneer je kunt volstaan met een toetsenbord emulatie vanuit de scanner

dan kun je eens kijken bij:http://barcodeguy.com/Apple-HID-Barcode-Scanner-Connection-Instructions.html

Je moet dan wel zorgen, dat wanneer je een scan uitvoert je altijd het goede veld in je layout selecteert.

 

mvgr,

 

cor de Bruin

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...