Ben nieuw op het forum. Totaal onbekend met Filemaker. Voor onze vereniging (schietvereniging) wil ik een best wel complex dbase beheer maken. Ledenadmin, inkoop, verkoop, barcode, competitie...etc. Alles aan elkaar gekoppeld, zeg maar. Heb gezocht naar een soort standaard pakket maar kan ik niet vinden...is dat er wel? Zijn er mensen die dat kunnen doen/vervaardigen...? Wat gaat zoiets dan kosten...? Denk dat het te complex is als je niet bekend bent met de software...
Question
Lapotu
Hoi,
Ben nieuw op het forum. Totaal onbekend met Filemaker. Voor onze vereniging (schietvereniging) wil ik een best wel complex dbase beheer maken. Ledenadmin, inkoop, verkoop, barcode, competitie...etc. Alles aan elkaar gekoppeld, zeg maar. Heb gezocht naar een soort standaard pakket maar kan ik niet vinden...is dat er wel? Zijn er mensen die dat kunnen doen/vervaardigen...? Wat gaat zoiets dan kosten...? Denk dat het te complex is als je niet bekend bent met de software...
Iemand een idee?
grtz.
Lapotu
0 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.