Dr_Flash Posted July 12, 2003 Posted July 12, 2003 Ik wil op de site van FileMaker de downloadable versie kopen van FM Mobile. Het enige wat ik krijg is errors omdat ik niet in de US of Canada woon. Ik ben hier zeer ontevreden over. Zeker de downloadable versie zou toch gewoon wereldwijd beschikbaar moeten zijn? Niet blij...... Quote
DJ_Lucv Posted July 15, 2003 Posted July 15, 2003 (edited) Zeker op het internet vind ik het inderdaad zeer belangrijk dat alles voor iedereen beschikbaar is en dat niet bepaalde regio's voordelen hebben boven de anderen. Maar wat heeft dit nu precies met marketingsbeleid te maken? Edited August 10, 2003 by Guest Quote
Dr_Flash Posted July 15, 2003 Author Posted July 15, 2003 Simpel: ik vraag me af wat voor beleid het is om de hele wereldmarkt buiten de USA niet als afzetgebied te willen zien. Dit werkt natuurlijk in de hand dat mensen op andere manieren aan de software zullen proberen te komen. Niet erg wenselijk lijkt me. DISCLAIMERT Ik heb inmiddels via een kennis in de USA toch via de legale weg FM Mobile kunnen bemachtigen. Quote
jw Posted July 16, 2003 Posted July 16, 2003 ik meer het idee dat ze in USA hun eigen markt serieus nemen en alles van erbuiten mooi meegenomen. Kijk ook maar hoe moeilijk het is om antwoorden te krijgen op fouten laat staan dat ze worden opgelost. Quote
Dr_Flash Posted July 16, 2003 Author Posted July 16, 2003 ik meer het idee dat ze in USA hun eigen markt serieus nemen en alles van erbuiten mooi meegenomen. Kijk ook maar hoe moeilijk het is om antwoorden te krijgen op fouten laat staan dat ze worden opgelost. Ja sorry, maar dat vind ik dus onbegrijpelijk en ook maar zeer moeilijk verteerbaar. Schande. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.