Jump to content

Marketingbeleid????


Recommended Posts

Posted

Ik wil op de site van FileMaker de downloadable versie kopen van FM Mobile. Het enige wat ik krijg is errors omdat ik niet in de US of Canada woon. Ik ben hier zeer ontevreden over. Zeker de downloadable versie zou toch gewoon wereldwijd beschikbaar moeten zijn? :twisted: Niet blij......

Posted (edited)

Zeker op het internet vind ik het inderdaad zeer belangrijk dat alles voor iedereen beschikbaar is en dat niet bepaalde regio's voordelen hebben boven de anderen. Maar wat heeft dit nu precies met marketingsbeleid te maken?

Edited by Guest
Posted

Simpel: ik vraag me af wat voor beleid het is om de hele wereldmarkt buiten de USA niet als afzetgebied te willen zien. Dit werkt natuurlijk in de hand dat mensen op andere manieren aan de software zullen proberen te komen. Niet erg wenselijk lijkt me.

 

DISCLAIMERT

Ik heb inmiddels via een kennis in de USA toch via de legale weg FM Mobile kunnen bemachtigen.

Posted

ik meer het idee dat ze in USA hun eigen markt serieus nemen en alles van erbuiten mooi meegenomen. Kijk ook maar hoe moeilijk het is om antwoorden te krijgen op fouten laat staan dat ze worden opgelost.

Posted
ik meer het idee dat ze in USA hun eigen markt serieus nemen en alles van erbuiten mooi meegenomen. Kijk ook maar hoe moeilijk het is om antwoorden te krijgen op fouten laat staan dat ze worden opgelost.

 

Ja sorry, maar dat vind ik dus onbegrijpelijk en ook maar zeer moeilijk verteerbaar. Schande. :evil:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...