Ik doe al een tijdje een (hopeloze) poging om via een internetverbinding een Filemakerbestand te raadplegen. (Windows XP naar Windows XP).Ik volg dezelfde werkwijze zoals het delen van een bestand in een LAN verbinding. LAN werkt, WAN niet.
Kan er mij iemand advies geven aub? Of is dit helemaal niet mogelijk?
Question
Administrator
Ik doe al een tijdje een (hopeloze) poging om via een internetverbinding een Filemakerbestand te raadplegen. (Windows XP naar Windows XP).Ik volg dezelfde werkwijze zoals het delen van een bestand in een LAN verbinding. LAN werkt, WAN niet.
Kan er mij iemand advies geven aub? Of is dit helemaal niet mogelijk?
VROTIE
3 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.