Ga naar inhoud
  • 0

Beperkingen plugins


hans erik

Vraag

Als je bijvoorbeeld een directory listing opvraagt met ListAllFilesInDirectory( ) of zoiets, dan is het resultaat een groot blok tekst. Is er een limiet aan die grootte?

 

Ik heb het met de BaseElements plugin geprobeerd (die een compacter resultaat geeft omdat ie alleen de bestandsnamen geeft en niet het hele pad, en dus veel minder tekst).

Ik kon probleemloos een listing opvragen van een map met 70.000 namen! Waar zit de limiet? Wordt die dynamisch opgerekt?

 

 

HE

Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Je kan in een tekstveld geloof in 1Gb tekst kwijt, in een variabele kan je meen ik ook 1Gb kwijt (in een variabele in de dataviewer kan je tot 30000 tekens plakken, maar wel 1Gb uit kopiëren). Voor plugins zelf intern zal die beperking niet gelden, maar voor de resultaten die een plugin doorgeeft aan FM zal die "beperking" waarschijnlijk ook gelden verwacht ik.

Link naar reactie
  • 0
Je kan in een tekstveld geloof in 1Gb tekst kwijt, in een variabele kan je meen ik ook 1Gb kwijt (in een variabele in de dataviewer kan je tot 30000 tekens plakken, maar wel 1Gb uit kopiëren). Voor plugins zelf intern zal die beperking niet gelden, maar voor de resultaten die een plugin doorgeeft aan FM zal die "beperking" waarschijnlijk ook gelden verwacht ik.

 

Ik zal eens een experimentje uitvoeren. 30000 tekens lijkt me aan de krappe kant, want met 70000 namen ga ik daar al ruim overheen. Maar als het bijv 1 GB is hoef ik me nergens zorgen over te maken.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...