Ga naar inhoud
  • 0

Gebruik van Filemaker op android tablet


leerling

Vraag

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ondanks dat dit een oud topic is:

Ik zoek dan een oplossing die niet via windows werkt maar direct van de Mac naar de android. Beetje ingewikkeld om weer op de Mac een windows installatie in een venster te maken, dan weer helemaal vanuit mijn Filemaker (Mac) eerst naar Windows en vanuit Windows naar Android zoals bij Cellica.

Het zou kunnen met FMDroid maar die vereist weer een Filemaker Server en.. die werkt dus voorlopig niet onder Yosemite.

Link naar reactie
  • 0

Een 2e hands iPad 2 is ook voldoende. Scheelt qua prijs al niet zoveel meer met een Android.

 

En Ja, op een iPad werkt het, en Nee, op een Android wordt het gewoon niks.

 

Ik heb een hele grote markt voor Android met een product dat ik verkoop.

Aan de ene kant kost het mij ruw geschat maar liefst 70% van de verkoop aantallen omdat FM een beetje (stik-) eigenwijs is.

Helaas pindakaas, het gaat om serieuze aantallen!

 

Aan de andere kant: de chaos van Android kost ook bergen tijd en energie om het goed aan de praat te krijgen.

De variatie is groot, de stabiliteit en veiligheid matig en van software updates hebben ze nog nooit van gehoord.

Nog los van de apparaten zelf, die ook niet altijd een overtuigend succes zijn.

 

Ik ben er dus nog niet uit of ik er blij mee moet zijn, of niet.

Vooralsnog eigenlijk niet.

Link naar reactie
  • 0

@superwimmie

Dat klopt helemaal, en moet je bij de Apple producten nog hulpmiddelen gebruiken om ze open te krijgen, ik heb de Ainol 9 (omdat deze maar 100 euro kosste, en deze valt vanzelf al uit elkaar, ik moet nu met een kleine schroevendraaier of een houten prikker de tablet aanzetten. Een keer de tablet meegenomen naar de volkstuin in zijn originele doos en nu loopt er al een kras (van het schuimrubber!) over het scherm. Daarnaast moet je vaak ook nog eens rammen op het scherm en loopt hij vaak vast. Ook het retina zie je niets van.

Maar het is op dit moment het enige dat ik heb en een Ipad aanschaffen kan ik voorlopig wel vergeten. Ik zit op de helft van modaal.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...