Ga naar inhoud

"Plug-ins & Tools" forum niet meer in portaal


Aanbevolen berichten

Berichten in de "Plug-ins & Tools" fora komen niet meer voor op de Clarify home pagina (het portaal).

Op die manier worden mensen die echt wel een probleem hebben met de commerciele boodschappen, niet telkens voor het hoofd gestoten.

Da's een beetje spijtig misschien voor diegenen die dat wel interessante informatie vinden, maar ja, als ik daarmee discussies kan vermijden, dan liever toch zo.

Link naar reactie

Peter ik begrijp jouw beslissing, maar vind het toch een beetje jammer. Ik vond het namelijk wel handig als bijvoorbeeld Diana een update aankondigde van één van de troi-plugins of als de jongens van Froodware om testhulp vroegen. De mix tussen vrijwillig en commerciëel was wat mij betreft altijd prima (ik ben zelf tenslotte ook commerciëel) en nu wordt dat zelfs een beetje geweerd? Ik snap dat niet helemaal, want filemaker is (afgezien van FM-Go12) niet bepaald freeware. We praten hier gewoon over een commenciëel stuk amerikaanse software.

Nogmaals ik denk dat ik jouw motivering begrijp, maar vind het toch jammer dat een uit de hand gelopen discussie waar beide partijen de hakken diep het zand hebben gezet, hiertoe hebben moeten leiden.

Link naar reactie
Menno, andersom weerhoudt niets jou ervan om het plug-ins&tools forum apart te bookmarken. Je bent dan nog steeds slechts 1 klik van de door jou gewenste informatie verwijderd.

En om precies dezelfde reden kan jij net zo goed de commerciële boodschappen in het plugins&tools-forum negeren, zoveel zijn het er namelijk niet :P en als je er niet op reageert wordt het ook niet omhooggezet in de actuele berichtenlijst zoals nu gebeurde.

Link naar reactie

Hoe zit het dan met de mensen die vragen stellen over plugins? Niet alle plugins zijn commerciëel en ook daarover stellen mensen weleens vragen of maken oplossingen met het gebruik van plugins.

 

Als jij vindt dat we uit respect voor Peter hier moeten stoppen met discussiëren, dan moet je gewoon niet op dit bericht meer reageren en verder een tijdje afwachten of anderen er nog wat over menen.

Link naar reactie

Hoi,

 

Persoonlijk vind ik het ook zonde om commerciële uitingen te blokkeren/ontmoedigen. Het is aan de lezer of hij/zij er wat mee doet denk ik.

Je hoeft het niet te lezen zou ik zeggen en het zorgt voor leven in de brouwerij. Ik denk dat het goed is voor het FileMaker platform in de Benelux. Tja en het gebeurd eigenlijk ook al neem voorbeelden als plugin updates en fmsummit. Er zijn ook genoeg post waarbij men vraagt om professionele hulp.

 

Dus ja ik zou zeggen principes overboord zetten en alles toestaan. Toch leuk om te zien wat er allemaal gebeurd in FileMaker land. Ik denk ook dat het de professionals aanmoedigt om energie in het 'helpen' te blijven steken. Daardoor zal de kwaliteit van het forum verbeteren.

 

Maar ja dat is mijn mening en ja ik verdien ook mijn brood met FileMaker.

 

Groet,

 

Willem-Jan

Link naar reactie

Bedankt voor alle reakties.

Ik vind het vooral fijn dat jullie je allemaal realiseren dat het niet mogelijk is om een ideale oplossing te voorzien.

De post viewtopic.php?f=2&t=7708 was aangemaakt voor ik dit las. Nu denk ik eraan om nog een extra RSS feed te maken voor het plug-ins en tools forum.

Helemaal schitterend zou het zijn om de mensen zélf te laten bepalen welke forums ze willen zien in het start-portaal. Ik zal dan wél mijn PHP petje moeten opzetten en dat is zó lang geleden... :roll:

Ik kom hier nog op terug. Nogmaals bedankt voor alle begrip.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...