Ga naar inhoud
  • 0

webviewer - pagina met wachtwoord


Wim Bongertman

Vraag

Ik wil met mijn webviewer een order zichtbaar maken welke via de webwinkel is gemaakt.

We zoeken de factuur in filemaker en willen met een muisklik de bijbehorende internet order zien. Zo kunnen we bepaalde data vergelijken.

Uiteraard is dit een wachtwoord beveiligde toegang. Dus via de webviewer inloggen en de order opzoeken. Tot zover geen probleem. Keer ik terug naar filemaker en zoek een andere order, dan moet ik weer opnieuw inloggen. Dat is lastig.

Wanneer ik via de google browser tegelijk toegang zoek kan ik uiteraard iedere order via de google browser benaderen als ik een keer ben ingelogd. Wanneer ik tegelijk via de webviewer dezelfde orders benader waarbij het adres gegenereerd wordt door filemaker, moet ik bij iedere order opnieuw inloggen. Hoe kan dit?

Het vreemde is dat als ik internet explorer open heb staan en ben ingelogd op de webwinkel, kan ik via de webviewer iedere order benaderen en blijf ik dus ingelogd. Webviewer en Internet explorer lijken van dezelfde tijdelijke bestande gebruik te maken.

 

Het probleem zou grotendeels zijn opgelost door eerst via internet explorer in te loggen en vervolgens met de webviewer, maar dan moet je steeds 2 keer inloggen en is het voordeel van de mogelijkheid om via de webviewer de orders te bekijken een beetje teniet gedaan.

 

Kan dit eleganter?

Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...