Palmpje Posted August 15, 2012 Posted August 15, 2012 Geacht forum, Is het mogelijk om na invoer van een naam in een tekstveld, om te voorkomen dat ik die per ongeluk dubbel invoer, en is het ook mogelijk om dit middels een dialoogvenster te laten melden, met b.v. een boodschap record bestaat al. Ik weet alleen niet hoe zo'n script te maken, ik ben nog een leek op dat gebied. Ik werk met Filemaker Pro 10 Alvast bedankt voor de moeite. Groet Palmpje Quote
0 fmwebshop Posted August 15, 2012 Posted August 15, 2012 Voorbeeldeje, er zijnook andere mogelijkheden. Vr gr. Naamloos.fp7 Quote
0 Felix Posted August 15, 2012 Posted August 15, 2012 (edited) . Edited October 3, 2015 by Guest Quote
0 Palmpje Posted August 18, 2012 Author Posted August 18, 2012 Hallo beste Felix en fmwebshop, Mijn dank voor de voorbeelden, dit was wat ik bedoelde, ik kan nu weer verder. Enne, sorry voor de late reactie maar mijn laptop had wat kuren die ik eerst moest oplossen. Groet Palmpje Quote
Question
Palmpje
Geacht forum,
Is het mogelijk om na invoer van een naam in een tekstveld, om te voorkomen dat ik die per ongeluk dubbel invoer,
en is het ook mogelijk om dit middels een dialoogvenster te laten melden, met b.v. een boodschap record bestaat al.
Ik weet alleen niet hoe zo'n script te maken, ik ben nog een leek op dat gebied.
Ik werk met Filemaker Pro 10
Alvast bedankt voor de moeite.
Groet Palmpje
3 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.