Ga naar inhoud
  • 0

Privilege set


Raf_01

Vraag

Ola,

 

ik heb een vraag m.b.t. Privilege Sets. Hopelijk kan iemand mij hier verder mee helpen.

In mijn Database voor een stichting heb ik 2 accounts, de admin en de stichting.

Bij de stichting heb ik een aantal dingen afgezet ter beveiliging,

echter een aantal rechten zijn toegekend, waaronder Records aanmaken en Printen. (zie screendumps)

Als ik echter inlog onder het account van de stichting kan ik geen records toevoegen en ook niet printen.

Waarschijnlijk doe ik iets fout en is het geen bug in FM12.

 

Wie weet raad?

 

MVG Raf

5a758dcf16db0_ScreenEditPrivilegeSets.jpg.bef1382755bd4ab5898d9174c6ca9800.jpg

5a758dcf18e6a_ScreenRecordPrivilegeSets.jpg.76569955f8fbe702684030200ffe3ff1.jpg

Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Toch wel jammer dat je met Custom Privileges... geen voorwaarde kunt stellen voor Create Records. Het is alles of niets.

 

Dus je kunt Edit... netjes linken aan een bepaalde instelling van een gebruiker (die door beheerder aan of uit gevinkt kan worden), maar voor het toevoegen moet je toch iets via een script regelen. Of heb ik iets gemist?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...