Hoenderdos Posted September 6, 2012 Posted September 6, 2012 Toepassing: database met clientvolgsysteem. Telkens als er een nieuw contact is wordt dit kort samengevat in een tekstveld getiteld "communicatie" Voor client 1 kan dit 1 regel zijn, voor client 2 misschien wel 10 regels. Als ik een rapport wil uitdraaien wil ik dat de printversie het veld een dynamische afmeting geeft: dus de hele content. Maar in een rappport ligt de veldgrootte en de "body" in de layout qua hoogte vast. Kan dit variabel worden? Quote
0 hbrendel Posted September 6, 2012 Posted September 6, 2012 http://www.filemaker.com/nl/11help/html/create_layout.9.62.html#564677 Quote
0 Hoenderdos Posted September 8, 2012 Author Posted September 8, 2012 Wat kan een simpele link toch een grandioze hulp zijn, dank! Quote
Question
Hoenderdos
Toepassing: database met clientvolgsysteem.
Telkens als er een nieuw contact is wordt dit kort samengevat in een tekstveld getiteld "communicatie"
Voor client 1 kan dit 1 regel zijn, voor client 2 misschien wel 10 regels.
Als ik een rapport wil uitdraaien wil ik dat de printversie het veld een dynamische afmeting geeft: dus de hele
content. Maar in een rappport ligt de veldgrootte en de "body" in de layout qua hoogte vast.
Kan dit variabel worden?
2 answers to this question
Recommended Posts