wip Posted October 12, 2012 Posted October 12, 2012 Beste, Hoe pak ik dit het beste aan, ik wil automatisch op de hoogte gebracht worden wanneer een betalingstermijn overschreden. Dit eventueel via mail of een popupvenster met een aanmaningen layout welk gewoon geprint dient te worden. Layout is geen probleem, maar de automatische controle met popup vind ik niet terug om te maken. script, formule,... Mercikes, Quote
0 Felix Posted October 12, 2012 Posted October 12, 2012 (edited) . Edited October 3, 2015 by Guest Quote
0 yamas Posted October 12, 2012 Posted October 12, 2012 @Felix, Zou een scripttrigger OnRecordLoad hier niet ook een oplossing kunnen zijn? Quote
0 Felix Posted October 12, 2012 Posted October 12, 2012 (edited) . Edited October 3, 2015 by Guest Quote
0 Peter Wagemans Posted October 13, 2012 Posted October 13, 2012 Als je gebruik maakt van een FileMaker Server kan deze d.m.v. een server side script elke morgen checken of er facturen een aanmaning nodig hebben. Dit script kan een mailtje sturen en er zelfs een fpsl link insteken naar de factuur of facturen in kwestie. Als je geen server hebt: gewoon als subroutine in je opstart script steken. Quote
Question
wip
Beste,
Hoe pak ik dit het beste aan, ik wil automatisch op de hoogte gebracht worden wanneer een betalingstermijn overschreden.
Dit eventueel via mail of een popupvenster met een aanmaningen layout welk gewoon geprint dient te worden.
Layout is geen probleem, maar de automatische controle met popup vind ik niet terug om te maken.
script, formule,...
Mercikes,
4 answers to this question
Recommended Posts