Dit jaar heb ik filemaker in netwerk laten draaien met een afstand van 200 m tussen beide computers. Hiervoor heb ik gebruik moeten maken van localtalk.
Dit jaar zal de afstand helaas nog groter zijn tijdens een sportmanifestatie maar heb ik mij wel airports met bijhorende antenne van drBott aangeschaft.
De bedoeling is dat ik de afstand buiten overbrug met deze airports. Binnen in het gebouw kan ik gebruik maken van kabels.
Heeft er iemand ervaring met filemaker over airports en een overbrugging van ongeveer 300 m. µ
Question
se7en
Dit jaar heb ik filemaker in netwerk laten draaien met een afstand van 200 m tussen beide computers. Hiervoor heb ik gebruik moeten maken van localtalk.
Dit jaar zal de afstand helaas nog groter zijn tijdens een sportmanifestatie maar heb ik mij wel airports met bijhorende antenne van drBott aangeschaft.
De bedoeling is dat ik de afstand buiten overbrug met deze airports. Binnen in het gebouw kan ik gebruik maken van kabels.
Heeft er iemand ervaring met filemaker over airports en een overbrugging van ongeveer 300 m. µ
3 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.