Duckie Posted August 7, 2003 Posted August 7, 2003 Mag nog wel 'ns herhaald worden: werelds initiatief, dit forum. Genoeg te vinden in het Engels, maar goed: F1 in het Nederlands en een toefje Vlaams brings it closer to home Ben erg benieuwd naar de volgende confituursessie! Quote
De Foemper Posted August 7, 2003 Posted August 7, 2003 Ben erg benieuwd naar de volgende confituursessie! Beste Duck, Dat horen wij zeer graag... maar wel als de bliksem inschrijven dan! (zie message over de confituursessie in dit café). Alvast hartelijk welkom, DF Quote
Duckie Posted August 7, 2003 Author Posted August 7, 2003 als de bliksem inschrijven De bliksem is wel welkom met die hitte, maar goed, het balletje rolt geloof ik. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.