AvD Posted August 12, 2003 Posted August 12, 2003 Een collega antwoordde wat laat: > Excuses, maar verleden week zaterdag dreigde mijn lieve echtgenote met > echtscheiding als ik geen verlof zou nemen, want ik dus ogenblikkelijk > deed. Groot gelijk heeft ze!! Je weet toch dat informatici allemaal volautomatisch naar de hel gaan, dat daar voor Mac-mensen alleen PC's staan en voor PC-mensen alleen Macs, dat al die toestellen geblokkeerd staan op een screen saver met foto van vrouw en kinderen, dat alle toetsenborden AZERTY's zijn met QWERTY-instelling en kapotte CTRL-toets? Nog een detail: van alle bureaustoeltjes zijn daar twee wieltjes afgebroken. Het ergste is nog dat je elke dag een postkaartje krijgt van Bill Gates vanuit de hemel. Quote
DJ_Lucv Posted August 27, 2003 Posted August 27, 2003 Een collega antwoordde wat laat: > Excuses, maar verleden week zaterdag dreigde mijn lieve echtgenote met > echtscheiding als ik geen verlof zou nemen, want ik dus ogenblikkelijk > deed. Ben nog niet getrouwd maar heb wel ouders, is ongeveer vergelijkbaar Groot gelijk heeft ze!! Je weet toch dat informatici allemaal volautomatisch naar de hel gaan, dat daar voor Mac-mensen alleen PC's staan en voor PC-mensen alleen Macs, dat al die toestellen geblokkeerd staan op een screen saver met foto van vrouw en kinderen, dat alle toetsenborden AZERTY's zijn met QWERTY-instelling en kapotte CTRL-toets? Nog een detail: van alle bureaustoeltjes zijn daar twee wieltjes afgebroken. Het ergste is nog dat je elke dag een postkaartje krijgt van Bill Gates vanuit de hemel. Je kunt het ook zien als een uitdaging om eens een keer een ander platform te gaan ontdekken. Dan leer je meteen hoe je een screensaver uit kunt schakelen;) Ík vind het eigenlijk allemaal nog wel meevallen, er staat niet iets bij dat er geen internet is. Ook de aanwezigheid van stroom valt me eigenlijk nog alles me, of komt dat alleen maar met vlagen als het gaat bliksemen? Quote
AvD Posted August 27, 2003 Author Posted August 27, 2003 Ík vind het eigenlijk allemaal nog wel meevallen, er staat niet iets bij dat er geen internet is. Ook de aanwezigheid van stroom valt me eigenlijk nog alles me, of komt dat alleen maar met vlagen als het gaat bliksemen? DJ, je wordt hiermee benoemd tot Optimist van het jaar. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.