Jump to content

Hoe ziet de hel eruit voor FileMakeraars en andere freaks?


AvD

Recommended Posts

Posted

Een collega antwoordde wat laat:

 

> Excuses, maar verleden week zaterdag dreigde mijn lieve echtgenote met

> echtscheiding als ik geen verlof zou nemen, want ik dus ogenblikkelijk

> deed.

 

Groot gelijk heeft ze!! Je weet toch dat informatici allemaal volautomatisch naar de hel gaan, dat daar voor Mac-mensen alleen PC's staan en voor PC-mensen alleen Macs, dat al die toestellen geblokkeerd staan op een screen saver met foto van vrouw en kinderen, dat alle toetsenborden AZERTY's zijn met QWERTY-instelling en kapotte CTRL-toets? Nog een detail: van alle bureaustoeltjes zijn daar twee wieltjes afgebroken. Het ergste is nog dat je elke dag een postkaartje krijgt van Bill Gates vanuit de hemel.

  • 2 weeks later...
Posted
Een collega antwoordde wat laat:

 

> Excuses, maar verleden week zaterdag dreigde mijn lieve echtgenote met

> echtscheiding als ik geen verlof zou nemen, want ik dus ogenblikkelijk

> deed.

Ben nog niet getrouwd maar heb wel ouders, is ongeveer vergelijkbaar :wink:

Groot gelijk heeft ze!! Je weet toch dat informatici allemaal volautomatisch naar de hel gaan, dat daar voor Mac-mensen alleen PC's staan en voor PC-mensen alleen Macs, dat al die toestellen geblokkeerd staan op een screen saver met foto van vrouw en kinderen, dat alle toetsenborden AZERTY's zijn met QWERTY-instelling en kapotte CTRL-toets? Nog een detail: van alle bureaustoeltjes zijn daar twee wieltjes afgebroken. Het ergste is nog dat je elke dag een postkaartje krijgt van Bill Gates vanuit de hemel.

Je kunt het ook zien als een uitdaging om eens een keer een ander platform te gaan ontdekken. Dan leer je meteen hoe je een screensaver uit kunt schakelen;)

 

Ík vind het eigenlijk allemaal nog wel meevallen, er staat niet iets bij dat er geen internet is. Ook de aanwezigheid van stroom valt me eigenlijk nog alles me, of komt dat alleen maar met vlagen als het gaat bliksemen?

Posted

Ík vind het eigenlijk allemaal nog wel meevallen, er staat niet iets bij dat er geen internet is. Ook de aanwezigheid van stroom valt me eigenlijk nog alles me, of komt dat alleen maar met vlagen als het gaat bliksemen?

 

DJ, je wordt hiermee benoemd tot Optimist van het jaar. :P:P

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...