margit Posted August 14, 2003 Posted August 14, 2003 Wij zijn EN-Recruitment, een werving & Selectiebureau uit Hoofddorp. Wij hebben momenteel 2 openstaande vacatures waarvoor de mensen schijbaar 'schaars' zijn, d.w.z. moeilijk te vinden. Het gaat om fulltime vacatures: een Developer Clarify en een Supervisor DBA (Oracle). Mocht iemand interesse hebben of iemand kennen die mogelijk interesse heeft, kijk op onze website (www.EN-Recruitment.nl) voor meer info over deze vacatures. Met vriendelijke groet. Quote
De Foemper Posted August 14, 2003 Posted August 14, 2003 fulltime vacatures: een Developer Clarify en een Supervisor DBA (Oracle). Beste margit, Wellicht was de naam van dit forum wat misleidend. Dit forum wordt druk bezocht door Filemaker developers, bij mijn weten niet door (de CRM tool) Clarify developers. Maar je weet maar nooit, misschien zit er eentje tussen. Ik wens u en Versatel vooralsnog veel succes bij uw recrutering. De Foemper Quote
margit Posted August 14, 2003 Author Posted August 14, 2003 Beste "De Foemper", Bedankt voor uw reactie. Weet u dan misschien waar ik deze oproep beter kan plaatsen, m.a.w. is er bij uw weten een specifiekere site hiervoor? Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet, Margit Quote
De Foemper Posted August 15, 2003 Posted August 15, 2003 Het spijt me zeer, deze software en zijn developers zijn mij totaal onbekend. Succes, DF Quote
margit Posted August 15, 2003 Author Posted August 15, 2003 Toch dank en een fijn weekend! Margit Quote
Recommended Posts