Ga naar inhoud
  • 0

Pdf bestanden verzenden met scriptstap " post verzenden"


Mr Bean

Vraag

Beste Forumgenoten

 

Bestaat er een mogelijkheid om meerdere bestanden toe te voegen aan eenzefde e-mail met de scriptstap "post verzenden"

 

er kunnen wel meerdere paden worden opgegeven waarvan filemaker het eerst bruikbare pad benut, maar ik zou graag meerdere paden opgeven naar verschillende bestanden die ieder afzonderlijk worden toegevoegd aan dezelfde mail

 

Dit is voor ons noodzakelijk om de algemene voorwaarden mee te zenden als 2e bijlage

 

Zie graag jullie reactie tegemoet .

Link naar reactie

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb hier helaas ook nog geen goede oplossing voor gevonden dus uit armoede verzamel ik eerst de bestanden die ik wil verzenden in een tijdelijke map, maak er een zip bestand van en verstuur het zipbestand.

 

Een alternatief is om alles in 1 pdf te printen maar dat is lang niet altijd wenselijk.

Link naar reactie
  • 0
Dacons is onbetrouwbaar.

Verklaar je nader.

Ik was jarenlang gebruiker van de MenuControl plug-in van Dacons. Bij de overgang van FM 10 naar 11 heb ik 5 maanden moeten wachten op een compatibiliteitsupdate. Deze kostte me (developers license) 308 euro, terwijl er geen enkele functionaliteit was toegevoegd, de compatibiliteit met FM11 was de enige fix.

Nu, bijna een jaar na het uitkomen van de preview van FM12, is MenuControl nog altijd niet compatibel. Ik weet niet hoe het met jullie is, maar mijn toepassingen en klanten kunnen daar niet op wachten. Ik zag mij genoodzaakt naar CNS menu over te stappen, weer een uitgave van 664 euro.

Ik hoor de puristen alweer: Zie je nou wel dat je geen plug-ins moet gebruiken, maar FileMaker schiet op te veel punten tekort om zonder te kunnen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...