Felix Posted February 3, 2013 Posted February 3, 2013 (edited) . Edited October 3, 2015 by Guest Quote
0 hbrendel Posted February 3, 2013 Posted February 3, 2013 Zie mijn antwoord in dit forum: http://forums.filemaker.com/posts/19e1911f0e Quote
0 Vitruvius Posted February 3, 2013 Posted February 3, 2013 Er is geen oplossing totdat filemaker zelf met een lettertype uitkomt. Arial 10 geeft voor mij het beste resultaat. (er is een lettertype dat volledig juist is bij een bepaalde puntgrootte, maar dat is veel te breed voor mij) Op Windows is de tekst altijd groter. Op dat punt hebben windows-ontwikkelaars een voordeel. Quote
0 Felix Posted February 3, 2013 Author Posted February 3, 2013 (edited) . Edited October 3, 2015 by Guest Quote
0 hans erik Posted February 4, 2013 Posted February 4, 2013 Misschien een tip. Als een kleinere fontgrootte in bepaalde portals echt een probleem is, zou je met behulp van custom formatting de tekstgrootte nog kunnen aanpassen. Maar ik kan je niet garanderen dat het resultaat de ogen streelt. bijv. je vraagt met een get-functie het OS uit en zet dat in een global. Die gebruik je wanneer nodig om de display aan te passen. Quote
Question
Felix
.
Edited by Guest4 answers to this question
Recommended Posts