klaver Posted August 16, 2003 Posted August 16, 2003 Is er een (rechtstreekse, of via script) mogelijkheid om cijfermateriaal in een grafiekje weer te geven in versie 5.5, of moet ik hiervoor overschakelen naar versie 6? Overigens erg interessant forum hier! Quote
0 Sanne Posted August 17, 2003 Posted August 17, 2003 Ik denk niet dat FileMaker grafiek-mogelijkheden heeft zoals jou die wellicht voor ogen staat. Maar FileMaker kent een plug-in-structuur, dus je kunt een plug-in aan FileMaker toevoegen waarmee je grafieken kunt maken. Kijk maar eens bij http://www.x2max.com/ voor de xmChart plug-in. Quote
Question
klaver
Is er een (rechtstreekse, of via script) mogelijkheid om cijfermateriaal in een grafiekje weer te geven in versie 5.5, of moet ik hiervoor overschakelen naar versie 6?
Overigens erg interessant forum hier!
1 answer to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.