Ik heb een database gemaakt in kiosk-mode. Vanuit diverse bestanden roep ik dan een scherm naar voren van een ander bestand. Ik gebruik hierbij de scriptstap Toggle Window [Zoom].
Het probleem is nu dat in 20% van de gevallen het beeld niet goed gezoomed wordt. Vaak krijg ik een of te klein, of te groot scherm. Of een scherm waarvan de helft wit is met daarin een klein stukje van mijn layout met scroll-balken. Het vreemde is nu dat het niet constant is. De ene keer is het scherm goed, de andere keer weer te klein, dan weer te groot....
Ik gebruik het volgende in mijn scripts:
Toggle Status Area [Hide]
Set Zoom Level [100%, Lock]
Goto Layout ["..."]
Toggle Window [Zoom]
Refresh Window [bring to front]
Ik heb ook andere combinaties gebrobeerd, maar dat lukt ook niet.
Het probleem doet zich alleen voor in de Kiosk-mode en Runtime met Kiosk.
Question
joe
Hallo,
Ik heb een database gemaakt in kiosk-mode. Vanuit diverse bestanden roep ik dan een scherm naar voren van een ander bestand. Ik gebruik hierbij de scriptstap Toggle Window [Zoom].
Het probleem is nu dat in 20% van de gevallen het beeld niet goed gezoomed wordt. Vaak krijg ik een of te klein, of te groot scherm. Of een scherm waarvan de helft wit is met daarin een klein stukje van mijn layout met scroll-balken. Het vreemde is nu dat het niet constant is. De ene keer is het scherm goed, de andere keer weer te klein, dan weer te groot....
Ik gebruik het volgende in mijn scripts:
Toggle Status Area [Hide]
Set Zoom Level [100%, Lock]
Goto Layout ["..."]
Toggle Window [Zoom]
Refresh Window [bring to front]
Ik heb ook andere combinaties gebrobeerd, maar dat lukt ook niet.
Het probleem doet zich alleen voor in de Kiosk-mode en Runtime met Kiosk.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen ??
( FM Pro 6.04 Dev / Windows XP)
2 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.