klaver Posted August 20, 2003 Posted August 20, 2003 Heeft iemand ervaring met fmp server onder xp prof? Werkt dit? Is het stabiel? Bert Quote
0 DJ_Lucv Posted August 20, 2003 Posted August 20, 2003 Zoals je waarschijnlijk wel weet is Windows XP een op NT gebaseerd OS wat daardoor zeker een hogere mate van stabiliteit heeft dan een Windows 9x OS. Voor bedrijfkritische processen is het aan te raden om een server OS te nemen zoals Windows 2003 server. Deze beschikken over speciale functies die voor servers zeer handig zijn. Is Filemaker Server als proces te draaien? Zo ja is het zeer zeker handid, ik heb momenteel Filemaker Unlimited draaien, maar die hebben we gewoon altijd open staan omdat we anders geen aanpassingen kunnen doen. De console hebben we daarom gewoon steeds op gelocked staan. Quote
Question
klaver
Heeft iemand ervaring met fmp server onder xp prof?
Werkt dit? Is het stabiel?
Bert
1 answer to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.