G.B.BREUKEL Posted March 18, 2013 Posted March 18, 2013 Hai, Wie weet hoe je een venster automatische kan laten bij werken. Bijvoorbeeld: Ik heb een venster openstaan met een overzicht van klanten. Nu ga ik naar een venster om een klant toe tevoegen (het venster overzicht van alle klanten staat nog open). En als ik alles heb ingevuld dan sluit ik het venster toevoegen klant. Maar nu wil ik de klant in het overzichts venster zien, vraag = hoe krijg ik dat geautomatischeerd zonder het venster te sluiten en weer te openen? Alvast bedankt Gerard Quote
0 Vitruvius Posted March 18, 2013 Posted March 18, 2013 Een scriptje laten lopen dat begint wanneer je het laatste veld hebt ingevuld alles herlaad. script trigger op het veld zetten (on exit / bij verlaten) of een knopje maken waarachter je een script steekt. vb: een OK knop die je indrukt wanneer je je klant hebt toegevoegd Quote
0 andries Posted March 19, 2013 Posted March 19, 2013 als je geen gevonden reeks hebt en gewoon al de records toont, dan zal in het andere scherm automatisch de nieuwe klant worden toegevoegd. Alles hangt er vanaf hoe je je klantenlijst laat zien. Quote
Question
G.B.BREUKEL
Hai,
Wie weet hoe je een venster automatische kan laten bij werken.
Bijvoorbeeld:
Ik heb een venster openstaan met een overzicht van klanten.
Nu ga ik naar een venster om een klant toe tevoegen (het venster overzicht van alle klanten staat nog open).
En als ik alles heb ingevuld dan sluit ik het venster toevoegen klant.
Maar nu wil ik de klant in het overzichts venster zien, vraag = hoe krijg ik dat geautomatischeerd zonder het venster te sluiten en weer te openen?
Alvast bedankt
Gerard
3 answers to this question
Recommended Posts