Ga naar inhoud
  • 0

Global Timestamp op elke layout


idPromo

Vraag

Hi all,

 

Ik heb een aantal 'Tabellen' waaronder 'Klanten, Leveranciers en Producten'

Nu wil ik op elke Formulier weergave (van elk tabel) 2 velden plaatsen. 'Wie' het record heeft gewijzigd en 'Wanneer'.

 

Ik heb ook een 'Tabel' genaamd 'Globals' hierin de velden 'Wie' en 'Wanneer' geplaatst.

 

Hoe kan ik het nu voor elkaar krijgen dat bij het wijzigen wie en wanneer wordt getoond in die velden op elke formulier weergave van een willekeurig tabel?

 

Plaats ik de desbetreffende 'Velden' in het corresponderende 'Tabel' dan lukt het wel...

 

Thanks for helping

Link naar reactie

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Er bestaat een handig truukje met de webviewer. Zorg ervoor dat in alle tabellen je velden die registreren wie het record creëerde/wijzigde en de timestamps dezelfde naam hebben.

 

Dan plaats je op elke layout een webviewer met bijvoorbeeld deze code om de timestamp van de laatste wijziging te bekijken (veld heet 'TSLaatsteWijziging' in het voorbeeld):

"data:text/html," & Evaluate(Get(LayoutTableName) & "::" & "TSLaatsteWijziging")

Uiteraard kan je met wat meer HTML en CSS je tekst opmaken.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...