albert Posted August 29, 2003 Posted August 29, 2003 Is het mogelijk om verschillende beebs te gebuiken, voor de ene aktie een vrolijke en voor de andere een kwaaie toon. eigenlijk heel simpel maar filemaker bied volgens mij geen standaard oplossing. Quote
0 DJ_Lucv Posted August 30, 2003 Posted August 30, 2003 Nee, standaard kan FM er maar 1. Wat je wel kunt doen is met de send message script step een ander programma aanroepen die het voor je doet. Quote
0 albert Posted August 30, 2003 Author Posted August 30, 2003 Ik heb het al gebrobeerd met een Applescript en dan via quicktime een ander singaal af laten spelen. Dit werkt te langzaam en gebeurd niet op de achtergrond. Jammer dat FM er maar een kent want het moet toch heel simpel zijn om de systeem geluiden aan te roepen? Mail maakt hier ook gebruik van. Maar goed wie weet een snellere oplossing als applescript. Quote
0 MarceldB Posted August 30, 2003 Posted August 30, 2003 hoewel niet zelf uitgeprobeerd; kijk eens bij de omschrijving van de navolgende PlugIn: http://www.24usoftware.com/datasheet/24uSimpleSoundPlugInWP.pdf Groet, Marcel Quote
0 albert Posted August 30, 2003 Author Posted August 30, 2003 Hartelijk bedankt dit gaat werken en is precies wat ik bedoel. Het is even uitproberen maar uiteindelijk niet al te moeilijk. Dat fm hier zelf niet opgekomen is. Quote
Question
albert
Is het mogelijk om verschillende beebs te gebuiken, voor de ene aktie een vrolijke en voor de andere een kwaaie toon. eigenlijk heel simpel maar filemaker bied volgens mij geen standaard oplossing.
4 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.