Ga naar inhoud
  • 0

Tabbladen & container


Maloud

Vraag

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Je doet waarschijnlijk idd iets fout, al zou ik niet weten wat. Heb je misschien per ongeluk het veld op slot gezet? Wanneer je er op klikt zie je dan ipv de blokjes kruisjes:

[attachment=0]Screen Shot 2013-07-14 at 10.41.44.png[/attachment]

 

Hartelijk dank, maar ook dat is niet het geval. Alle velden staan NIET op slot, maar het veld met de containers is NIET aanklikbaar !!!

Volledigheidshalve moet ik zeggen dat er zowel containers gebruik worden uit de hoofd- maar ook andere tabellen.

Link naar reactie
  • 0
Kan het dan zijn dat de container onder een transparant tabblad ligt? Verschuif het tabblad in zijn geheel eens en kijk of je dan de container kunt selecteren, of verplaats het tabblad naar de achtergrond. Je kunt dat even experimenteren op een kopie van je bestaande layout zodat je de layout zelf niet verandert. Of is het containerveld gegroepeerd met het tabblad?

 

Het naar de achtergrond verplaatsen had ik al geprobeerd, het containerveld is inderdaad geplaatst in een groep

Link naar reactie
  • 0
Alles selecteren met control-A (of Appeltje-A) en dan vanuit het menu ( inlayoutmodus) kiezen voor 'ungroup' of appeltje-shift-R

 

 

Hallo Felix, je hebt met dit antwoord een zoen verdient !!!

Het hielp niet, maar zette me wel aan het denken en WE hebben gevonden wat er was.

 

Bij de nieuwe versie heb ik gekozen voor een layout met een thema (Golf)

Na een tijdje beviel me dit toch niet en heb ik dit op 'mijn' hersteld, namelijk gekozen voor Klassiek en alle kleuren weggehaald.

 

(Achteraf) Vanaf toen zit ik al te kloo.en !!! Door nu terug te gaan naar de layout Golf en even de afbeelding / container aan te klikken en te verplaatsen kon ik 'm verslepen.

 

Nogmaals opgelost !!!

 

Louis

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...