Ga naar inhoud

.


Felix

Aanbevolen berichten

Is dit een specifiek Apple probleem/oplossing?

 

Ik werk onder Windows en ken dit verschijnsel niet....

 

Mvg, Wim

 

Ik heb op mijn website voor ouder Kreidler bromfietsen een inschrijf formulier om deze fietsen te registreren.

http://www.kreidlerdatabase.nl/PHP/KRF.php

 

De tekst komt als opgemaakt binnen in mijn email, even kopieeren en plakken en importeren, klaar !! Tenminste zo was het.

Sinds FM12 moest ik steeds de grootte kleur lettertype en onderstreping veranderen, lastig !!!

 

Gisteravond toen ik deze tip las meteen even geprobeerd, werkt geweldig !!!

Link naar reactie
Ik heb in mijn user menu's de functie 'Paste' vervangen door een script dat 'Paste [No Style]' uitvoert.

En dat zit ook gewoon in de standaard menu's: Cmd-Alt-Shift-V.

 

Ik werk onder Windows en ken dit verschijnsel niet...

Ik weet niet wat de toetscombinatie is in Windows, maar het menu onderdeel moet er zeker zijn.

5a758dd041b52_Schermafbeelding2013-08-22om22_08.201317.47_08.PNG.734ee617b3462dde682d20c39f298e2d.PNG

Link naar reactie
Voorheen was het Cmd-Alt-V, nu is daar de Shift toets bij gekomen.

Die heb ik er m.b.v. Systeemvoorkeuren direct uitgehaald.

 

In mijn oplossingen is Cmd-V altijd Paste without style. Stijl plakken is alleen maar verwarrend, het wordt een rommeltje, het dient nergens toe. Gebruikers hebben opmaakfuncties ter beschikking om incidenteel een kleurtje toe te voegen, of vet/cursief.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...