Bij een klant heb ik FileMaker server 5.5 draaien op een Win 2000 machine met 16 .fp5 files.
Er werken 6 medewerkers met een directe netwerkverbinding, en 6 medewerkers op locatie via IP nummer.
Nu is al voor de tweede maal deze week een melding verschenen "lost connection with server". Deze melding ontstaat zowel bij de medewerkers op locatie, als bij de medewerkers in hetzelfde pand.
Kan dit aan FileMaker zelf liggen, of aan de .fp5 files?
Of ligt dit aan een onstabiele verbinding met de server?
Want het grootste bestand van de 16 is 70 MB en is door deze fout al 2 keer beschadigd geraakt.
Ik hoop dat iemand wat tips heeft, want ik snap het niet meer.
Question
Paul_
Hi,
Bij een klant heb ik FileMaker server 5.5 draaien op een Win 2000 machine met 16 .fp5 files.
Er werken 6 medewerkers met een directe netwerkverbinding, en 6 medewerkers op locatie via IP nummer.
Nu is al voor de tweede maal deze week een melding verschenen "lost connection with server". Deze melding ontstaat zowel bij de medewerkers op locatie, als bij de medewerkers in hetzelfde pand.
Kan dit aan FileMaker zelf liggen, of aan de .fp5 files?
Of ligt dit aan een onstabiele verbinding met de server?
Want het grootste bestand van de 16 is 70 MB en is door deze fout al 2 keer beschadigd geraakt.
Ik hoop dat iemand wat tips heeft, want ik snap het niet meer.
Grtz Paul
3 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.