pjotter Posted September 29, 2013 Posted September 29, 2013 Ik weet even niet waar ik deze instellingen blijkbaar heb aangepast? In layout modus zijn de velden opgemaakt met randen die op de scherm afdruk (dus ook de print) niet zichtbaar zijn. Ik heb even gekeken en een nieuwe database vanuit de startklare voorbeelden daar werkt het wel. In bladermodus dus wel de randen van het veld zichtbaar en in scherm modus niet? Veld met opmaak gekopieerd uit voorbeeld bestand in database en uiterlijk in beide gevallen lijn dikte 1 en zwart omlijnd. Waar heb ik blijkbaar iets aangepast in de database dat er dit verschil zit? Quote
0 Felix Posted September 29, 2013 Posted September 29, 2013 (edited) . Edited October 4, 2015 by Guest Quote
0 pjotter Posted September 29, 2013 Author Posted September 29, 2013 Felix Bedankt voor het idee maar dat had ik al gedaan Ik had het veld even overgezet vanuit de basis oplossing naar de nieuwe en dan doet zicht dit probleem ook voor. Dus bij nieuwe velden op de layout en bij velden gekopieerd van andere (wel goede) lay-outs uit een andere database. Je praat over het classic thema het komt bij mij echter bij elk thema voor. Heb net een paar verschillende geprobeerd? Quote
0 pjotter Posted September 29, 2013 Author Posted September 29, 2013 Het is erg vreemd aan het worden ben ik bang , In een database met 2 tabellen en 2 layout's heb ik 2 velden gemaakt waarvan een veld zonder randen en de ander met randen. In de ene tabel werkt het prima en de andere daar zijn geen randen te zien. Ik kopieer de velden uit de goede tabel naar de andere layout van de andere tabel. Probleem lijkt dus te zitten in de tabel maar waar? Quote
Question
pjotter
Ik weet even niet waar ik deze instellingen blijkbaar heb aangepast?
In layout modus zijn de velden opgemaakt met randen die op de scherm afdruk (dus ook de print) niet zichtbaar zijn.
Ik heb even gekeken en een nieuwe database vanuit de startklare voorbeelden daar werkt het wel.
In bladermodus dus wel de randen van het veld zichtbaar en in scherm modus niet?
Veld met opmaak gekopieerd uit voorbeeld bestand in database en uiterlijk in beide gevallen lijn dikte 1 en zwart omlijnd.
Waar heb ik blijkbaar iets aangepast in de database dat er dit verschil zit?
3 answers to this question
Recommended Posts