Bij een klant van me worden op willekeurige tijdstippen (misschien niet zo willekeurig als we de oplossing zoudenkennen) de filemaker clients (met toepassing en al) van de server gedisconnecteerd.
Meeste van de clients werken met OS9 of OSX, (allemaal mac dus).
En de disconnect idle clients functie staat af, die stond een tijdje geleden nog op, maar stond op 2uur, en de clients lagen er soms al na 10minuten uit.
Soms zijn het de files die er uit vliegen, soms de hele filemaker applicatie.
Het netwerk is twee jaar geleden nog volledig herlegd in het bedrijf, en is (zou moeten) van topkwaliteit zijn.
Question
bram
Bij een klant van me worden op willekeurige tijdstippen (misschien niet zo willekeurig als we de oplossing zoudenkennen) de filemaker clients (met toepassing en al) van de server gedisconnecteerd.
Meeste van de clients werken met OS9 of OSX, (allemaal mac dus).
En de disconnect idle clients functie staat af, die stond een tijdje geleden nog op, maar stond op 2uur, en de clients lagen er soms al na 10minuten uit.
Soms zijn het de files die er uit vliegen, soms de hele filemaker applicatie.
Het netwerk is twee jaar geleden nog volledig herlegd in het bedrijf, en is (zou moeten) van topkwaliteit zijn.
Nog tips waar ik verder kan zoeken?
0 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.