zorro Posted October 31, 2013 Posted October 31, 2013 Beste Ik heb een portaal met gerelateerde waardelijsten bv velden ID / groep /materiaal / prijs / aantal / totaal De ID is variabel; groep / materiaal / prijs zijn met elkaar gerelateerd Het veld ID kan verschillende materialen ( dus verschillende records) gebruikt worden Nu zou ik graag een portaal hebben waar per ID het totaal bedrag weergeeft van bovenstaand portaal. Kan dit ook met relaties of moet ik via scripts en totaal bedragen per naam wegschrijven en terug gaan halen in nieuwe portaal? Mvg Zorro Quote
0 zorro Posted October 31, 2013 Author Posted October 31, 2013 Na wat opzoekwerk ben ik er bijna , alles werkt behalve dat ik in het summary portaal nog steeds de namen meerder malen zie ... Voor de duidelijkheid een demo file Voor diegene die zin hebben... Greets Zorro Lijsten.fmp12 Quote
0 zorro Posted November 2, 2013 Author Posted November 2, 2013 Opgelost, het lag hem in de sortering van het summary portaal Quote
Question
zorro
Beste
Ik heb een portaal met gerelateerde waardelijsten
bv velden ID / groep /materiaal / prijs / aantal / totaal
De ID is variabel; groep / materiaal / prijs zijn met elkaar gerelateerd
Het veld ID kan verschillende materialen ( dus verschillende records) gebruikt worden
Nu zou ik graag een portaal hebben waar per ID het totaal bedrag weergeeft van bovenstaand portaal.
Kan dit ook met relaties of moet ik via scripts en totaal bedragen per naam wegschrijven en terug gaan halen in nieuwe portaal?
Mvg
Zorro
2 answers to this question
Recommended Posts